torstai 2. heinäkuuta 2015

Kesä kuulumisia








Heissan! Whoo, ollaan tänne Suomeenkin saatu vihdoinkin kesä! Tätä olen odottanut jo yli kuukauden, että koska nämä säät oikein tulevat. Enpäs ole sitten juhannuksen jälkeen kirjoittelut kuulumisiani. Tällä hetkellä tuntuu, että päivät menee oikeastaan samaa kaavaa pitkin. Eli aamulla herään, luen muutaman tunnin yo-kirjoituksiin (hui, että minullakin ne koittaa jo tänä syksynä. Voisin ehkä kirjoittaa vähän enemmän tuosta aiheesta myöhemmin) ,käyn ulkona, käyn sisällä syömässä ja ehkä katson tv:tä hetken, sitten menen takas ulos ja illalla vielä vietän sarjojen parissa kotona. Näin minun päivät ovat yleensä menneet, kun ei ole ollut mitään erikoista tiedossa. Jos olisi edes töitä niin, olisi edes jotain muutakin tekemistä kuin löhöillä kotona. Tai olen ohjaamassa yleisurheilukoulua kaksi kertaa viikossa, johon aikaa kuuluu noin tunti. Tänään meillä oli viimeinen kerta ennen kuin alkaa kahden viikon tauko ja sitten taas jatkuu. Eli mulla ei ole yhtikäs mitään seuraavaan kahteen viikkoon! Ei ole treenejä, ei ole valmennusta ja ei ole edes mitään matkasuunitelmia tai mitään! Vaikuttaapas minun kesälomani tosi tylsältä tämän perusteella. Noh, onhan tässä kahden viikon aikana tapahtunut kaikenlaista. Oli joukkueiltaa, olen ollut kavereiden kanssa, olin yökylässä kaverin luona vähän extemporena ja piknikillä kavereiden kanssa. Tuliha se talviturkkiki kastettua tällä viikolla vihdoinkin. Eikä se vesi ollut aivan jäätävän kylmää, että uskalsi mennä helposti veteen. Kun ei ole edes treenejä, jotain omatoimisia pitäisi tehdä, mutta en tiedä, että onko kropassa vielä joku bakteeri flunssan jäljeltä vai  onko kunto huonontunut niin paljon tai sitten se on allergiaa... Koska en oikein pysty vetämään juosten tai pyörällä mitään kovatempoista treeniä. Viime viikolla kyllä tein yhden hyvän vetotreenin pitkään aikaan nyt, kun näin alkoi miettimään. Pyöräilin yht.20min, juoksin yht.25min ja vedin minuutti vetoja 1'2'3'2'1. Noita oli itse asiassa ihan kiva vetää, vaikka juoksin mutaisella tiellä ja 3minuutin vedon kohdalla tietenkin tuli jyrkkä nousu, mutta siitä selvittiin! Nyt ei ole muuten tullut tehty tiettyä treeniä, kun olen vähän sinne sun tänne pyöräillyt, kävellyt, potkinut palloa, tehny kotona vähän lihaskuntoa... Huomenna voisi yrittää viettää koko päivän ulkona, kun tämä päivä meni sisällä huonetta suunittellessa ja kaupoissa. Voisin vielä muutaman sanan sanoa tästä blogista, että minulla on tällä hetkellä muutamia aiheita tiedossa, joten toteutus vielä puuttuu. Olen ollut koko viikon, että voisi taas kirjoittaa postausta, mutta minulla ei ole ollut joko kuvia tai en ole saanut mitään tekstiä aikaiseksi. Nyt kokosin muutaman viikon ajalta kuvia ja tekstiki luonnistui hyvin. Tässä oli lopulta aika pitkästi kuulumisiani, että toivottavasti joku jaksoi lukea loppuun asti. Nyt muistakaa nauttia näistä ilmoista, koska näitä ei ole iha joka päivä täällä Suomessa! Muistakaa juoda ja syödä silti tarpeeksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti