sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

pieni reissu Turkuun

Heissan näin sunnuntai-iltana!

Tulin joskus viiden jälkeen kotiin ja olen sen jälkeen vaan nukkunut ja jämähtänyt tv:n äärelle. Nyt kun taas sisäinen iltavirkku alkaa heräilee ja energiaa piisaa ( voi kyllä johtua 2h päikkäreistäkin:D), ajattelin tulla päivittelemään viikonlopun kuulumisiani tänne. En yhtää tiiä tykkäättekö näistä kuulumispostauksista, joita on tullut aika paljon tässä lähiaikoina... Itse tykkään välillä palata vanhoihin postauksiin ja lukea niitä, mitä minulle on tapahtunut tai kuinka olen kehittynyt niistä ajoista. Mutta olisi silti kiva tietää mitä te pidätte näistä, missä kerron vaan omia kuulumisiani!;)

Perjantai päivä lähti vähä kiireellä kuin yleensä, vaikka heräsin 10 ja minulla oli hyvin aikaa yhteen asti tehdä kaikki jutut ennen kuin lähden. Minulla oli nimittäin kahdelta tutustumisaika Elixialle. Aurinko paistoi ihanasti ja oli lämmin, joten päätin pyöräillä ihan perille asti. Ah, rakastan tosi paljon pyöräillä kesällä. Nyt varsinkin, kun minulla ei ole töitä eikä muuta tekemistä kesällä, tulen varmasti pyöräilemään paljon. Olin sitten loppujen lopuksi siellä Elixialla aika paljon ajoissa, kun en älynyt että voin mennä sitä rantatietä pitkin sinne. Oli taas mukava päästä salille ja pääsi tekemään vähän enemmän ja erilaisia liikkeitä, joita kotona ei pysty tekemään. Vähä yli tunnin kestäneen kuntosali treenin jälkeen polkasin vielä käymään kaverilla, jonka jälkeen palasin kotiin. Aikaa tähän kuntosalin, kaverin luona käymisen ja matkoihin meni yhteensä 6h. Loppumatkasta oli sen verran nälkä, joten vauhti ei ollut hurja. Olin ihan poikki. Kotiin päästyä söin kunnolla ja aloin katsomaan muutamaa leffaa ennen nukkumaan menoa.

Lauantaina aamuna vähän hermoilin, koska minun piti neljän muun kanssa lähteä pienelle roadtrip:lle, mutta yksi oli tullut kipeeksi. Sitten mietittiin, että lähdetäänkö ollenkaa vai ei. Lopulta päätimme lähteä yhdeksi yöksi Naantalii ja käydä seuraavana päivänä Turussa. Ennen lähtöä en oikeastaa tehnyt mitään, kun pakattu oli jo ja eväät haettu. Olimme n. kahdeksan aikaa perillä. Yövyimme aivan ihanassa sellaisessa maatila-matkailupaikassa. Illalla pelasimme lentopalloa, kierreltiin sillä alueella ja pelasimme korttia kahteen asti.


Tänään heräsimme aika lyhyiden yöunien jälkeen jo kahdeksalta. Kävimme aamupalalla, jonka jälkeen pakkasimme tavarat ja lähdimme ajelemaan Turkuun. Olimme siellä jo ennen 11 eikä tietenkään mitkään kaupat ole auki sunnuntaina tuohon aikaa. Onneksi löysimme erään avoinna olevan kahvilan, johon menimme juomaan kaakaot ja istumaan tunniksi. Kello 12 lähdimme kiertämään muutamat kaupat. Minun mukaan ei tällä kertaa tarttunut mitään. Kahden tunnin kiertelyn jälkeen olimme jo käyneet kaupassa ja olimme lähdössä jo kohti Tamperetta. Alussa kerroinki, miten minun loppuilta on mennyt. Vaikka matka lyheni alkuperäisistä suunitelmista aika paljon, oli silti tosi kiva matka ja mukavaa vaihtelua päästä pois täältä. Haluun lisää tällaisia matkoja!
Muutama kuva sieltä matkalta, tarkemmin sanottuma mökistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti