keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

aina ei mene niin kuin on toivonut

 Hyvää huomenta sateiselta keskiviikolta!

Ikkunasta katsoessa ei näytä yhtään kesältä tällä hetkellä. Vettä on tullut koko aamun. Tämä ei oikeastaa minua haittaa ollenkaa, koska olen nimittäin ollut sunnuntaista asti kesäflunssassa. Ei oikeastaa yllätä, että olen taas kipeenä kesäloman ekan viikon. Olin joskus ala-asteella kolme vuotta peräkkäin kipeenä kesäloman ensimmäisen viikon. Ei ollut mikään paras aloitus lomalle. Näin ei saisi tehdä niin kuin minä olen tehnyt. Vaikka olen ollut nyt kipeenä, en ole jäänyt sängyn pohjalla makaamaan koko päiväksi. Meillä oli koira hoidossa n. viisi päivää ja sen kanssa tuli käytyä lenkillä muutaman kerran päivässä. Maanantaina olin reeneissä ja eilen olin ohjaamassa yleisurheilukoulua. Oli mukava yrittää huudella 5-vuotiaille, kun ei ollut kunnolla ääntä.  Muun päivän olen kyllä viettänyt sängyllä maatessa joko katsomalla tv tai netistä sarjoja tai sitten lukemalla kirjoja. Ärsyttävää olla juuri nyt kipeenä, kun olisin niin paljon mielummin terveenä, jotta pääsisin treenaamaan kunnolla. Tällä hetkellä motivaatio on korkeella ja aikaakin olisi. Pitää ajatella positiivisesti, että kesä on vasta aluillaan ja minulla on vielä paljon aikaa treenata, kunhan nyt saisin itseni kunnolla terveeksi.  

Toivottavasti teillä muilla on alkanut loma vähän paremmin!;)
 Päivät on kulunut uusien netti-tv-sarjojen parissa.

 Kaupasta löydetty uusi hyvä välipalapatukka.


Aloitettu tai oikeastaan yritetty aloittamaan aikaisin lukemaan syksyn yo-kirjotuksiin.


HUOM! Nyt pystyy seuraamaan blogiani myös bloglovin kautta! Seuraaja nappula löytyy oikeasta palkista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti