keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

päivät käy vähiin



Heissan!

Ohoo, jälleen kerran olen ennen koulun alkua kirjoittelemassa täällä! Miettikää tänään on jo keskiviiko! Nämä viikot vaan menee ihan hujauksella ohi. Kahteen päivään on jo ehtinyt, vaikka mitä tapahtumia. Olen viettänyt maanantaista tiistaihin asti kestävää mediaa lakkoo. Se ei mennyt ihan putkeen, mutta olen silti ylpeä saavutuksestani. Olen myös hoitanut muutamia asioita, mitä on pitänyt hoitaa ennen kuin lähden. Lähden nimittäin ylihuomenna eli perjantaina joukkeeni kanssa kohti jenkkejä ja vietetään siellä 12päivää. Siellä me kierrellään eri nähtävyyksiä, shoppaillaan sekä myös reenataan ja mennään katsomaan cheerleading MM-kisoja!! Niin kuin alussa sanoikin, että viikot menee todella nopeasti niin en ole oikein silleen edes ehtinyt miettimään tätä matkaa ollenkaa. Enkä edes ole oikein tajunut, että olen oikeesti menossa jenkkeihin. Minulla on tässä vielä kaksi päivää aikaa pakata, jonka olen vasta juuri ja juuri aloittanut.  Muuten kai kaikki muut asiat alkaa olla mallillaan. Heh, tämän matkan takia vähän jään koulusta jälkeen, mutta luulen kyllä, että tää matka on sen arvoinen! Enää kaksi päivää pitää jaksa istua koulunpenkillä, vaikka no en edes kuluta niitä kauheesti tässä jaksossa. Sitten alkaaki loma ja siitä ei ole edes montaa päivää, kun kesäloma alkaa! Toukokuu menee myös niin nopeasti ja sillon on vielä kaksi pitkää viikonloppua! Hah, en ihan hirveästi vietä siis koulussa:D No mutta nyt kello on rientänyt niin paljon, että pitäisi jo lähteä kohti bussia ja koulua. Onneksi on aika rento päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti