sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

sunday morning




Hyvää ihanaa sunnuntai aamua!

Kello lähestyy vasta 10 ja olen ihan täydessä vauhdissa jo. Olen syönyt kunnon aamupalan, mikä näkyy kuvissa. Olen myös jo alkanut siivoomaan huonettani. Nyt piti pitää pieni tauko ja päätin tulla tänne vähän päivittelemään viikon kuuulumisia. Onpas tämä viikko mennyt todella nopeasti, vaikka minulla on erittäin rento jakso nyt. Minulla on kahtena päivänä 3h, kahtena muuna  päivänä 2h ja yhtenä päivänä yksi tunti koulua. Kyllä kelpaa näiden 6-7palkkien jälkeen tälläinen rento 4palkin jakso. Tänään pitäisiki tehdä jo ensi vuodelle kurssivalinnat enkä ole edes katsonut niitä kauheesti... Voisi varmaanki kohta mennä katsomaan. Treenien suhteen tämä viikko on ollut aika laiska, vaikka aikaa olisi ollut.. Viikon liikunnat on tullut cheerleadingissa ja hyötyliikunnasta. Eilen kävin kiertelemässä kauppoja ja nautin ulkona ensimmäisestä aurinkoisesta ja lämpimästä ilmasta. Tänään voisi käydä lenkillä, kun siellä on vielä ihana ja aurinkoinen ilma. Muita suunittelmia minulla on täksi päivät treenit ja koulutehtävien tekemistä.

2 kommenttia:

  1. parasta on herätä viikonloppunakin ajoissa ja syödä aamupala kaikessa rauhassa :) hei mullakin on tää jakso rennompi kuin aiemmat (:

    http://by-mmaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Jep niin on!:) hei vähän hyvä juttu! Ei tarvii ainakaa stressata niin paljon ennen lomaa!;)

    VastaaPoista