sunnuntai 15. huhtikuuta 2018

Huhtikuun kuulumisia

Heissan!
Ajattelin tällä kertaa kirjoitella teille vähän kuulumisia pitkästä aikaan. Nyt jo elellään huhtikuun puolta väliä ja taas kerran ihmettelen, mihin tämä kuukausi oikein katoaa.

Pääsiäisen jälkeen aloitin viimeisen työharjoittelun juuri semmoisessa paikkaa, mistä oon vain haaveillut. Olin jo kahden työpäivän jälkeen ihan innoissaan, vaikka hieman hukassa olinkin parit ensimmäiset päivät. Tässä parin viikon aikana olen nähnyt ja kuullut kaikennäköistä ja etenkin hyödyllistä urheilun puolelta. 


Ainoo miinuspuoli tässä on välillä erittäin aikaiset aamut. Kun päivät alkaa siinä kahdeksan maissa ja herätys on viimeistään 6.30 niin tekee kyllä tiukkaa minullekin nämä ennen seiskaa herätykset, vaikka olen mennytkin 10 aikoihin jo nukkumaan. Sen huomaa seuraavana päivänä, jos on tullut nukuttua liian vähän, sillä voin nukahtaa seuraavana iltana jo ennen yhdeksää, minä, joka yleensä saan siihen aikaa vielä pienen iltavilleyden. Eli hieman oon joutunut muokkaamaan unirytmiä, mutta onneksi ensi viikolla on iltavuoroja niin saan aloittaa rauhassa aamut!


Oma treenaaminen on mennyt aika normaalisti. Kun treenaa 3-4krt/vkoon niin, ehtii hyvin tekemään kaikki treenit, vaikka alkuperäisten suunnitelmien mukaan ei tulisikaan tehtyä. Kerroinkin jossain hiihtoloma viikolla sattuneessa tapaturmasta, jota vielä joudun vähän kuntouttamaan, joka vaikuttaa siihen, että en ihan kaikkia liikkeitä vielä salin puolella pysty tekemään tai samoilla painoilla kuin ennen, mutta pikkuhiljaa ettei vaa satu enempää tapaturmia. Tein tossa pääsiäistä ennen semmoisen päätöksen, että peruin kuntosalijäsenyyden, joten minulla on semmoinen kuukausi aikaa vielä treenata salilla. Sen jälkeen pistetään lenkkarit jalkaa ja kohti lenkkipolkuja ja/tai suuntana on nurmikenttä, missä teen lihaskuntoa kehonpainolla tai huonon sään sattuessa teen kotitreenin.


Lopuksi en tiedä, mikä tässä oikein hymyilyttää kevät vai mukava työpaikka vai tulevat kisat tai matka tai ehkä nämä kaikki, mutta oon onnellinen ja tyytyväinen elämää just nyt. Huomasin tässä joku päivä, että vaikka oon aivan väsynyt, mikä iskee sillon, kun pysähtyy tai pääse kotiin, niin oon silti tosi pirtee ja jaksan painaa hommia väsymyksestä huolimatta. Tällä viikolla tuli jopa pariin otteeseen kierettyä hullut päivät, josta lähti hieman myös tavaraa mukaan.

Mites teillä on lähtenyt huhtikuu käyntiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti