tiistai 5. tammikuuta 2016

Blogi 1-v.

 Heissan! Tasan vuosi sitten aloitin tätä blogia kirjoittelemaan, kun olin kyllästynyt kirjoittamaan edellistä ja halusin muuttaa vähän sisältöä ja ulkonäköä. Tämän vuoden aikana on tullut myös kyllästymisiä hetkiä, mutta olen ymmärtänyt, miksi kirjoitan tätä. Kirjoitan aina kuulumisiani oikeastaan itseäni varten, joita on kiva lueskella myöhemmin, mutta kaikki reseptit ja liikuntavinkit kirjoitan myös teille ja toivon, että joku saa niistä motivaatiota, vinkkejä omaan treenaamiseen tai jotain muuta. En voisi poistaa kokonaa blogia, koska aina olen tehnyt uuden blogin, kun edellisen olen poistanut. En jaksa oikeastaa ottaa stressiä tästä, jos ei ole aihetta, mistä kirjottaa tai ei ole aikaa. Teen tätä vain omaksi iloksi. Mutta on aina ihanaa, kun joku on kirjoittanut edes pienen positiivisen kommentin!

Nyt tämän pienen infon jälkeen pääsette vielä katsomaan tiivistettynä minun vuoteen 2015!

Alkuvuosi:

 -Aloitin tämän blogin kirjoittamisen!
-täytin 18vuotta!
-wanhat!
-matkustin jenkkeihin!
-kavereiden synttäreitä

Kesä



-Kokeilin monia uusia reseptejä!
 -Kävin Turussa kavereiten kanssa!
-Kävin Helsingissä alennusmyynneillä!
-Aloin lukemaan ylppäreihin varten!
-Treenasin jonkun verran ja etenkin innostuin juoksemaan lämpiminä päivinä!
-Kesätyöt yleisurheiluohjaajana!



Loppuvuosi:




 -Vika vuosi lukiossa alkoi!
-Ylppärit!
-Vietin paljon aikaa hallilla treenaamassa ja valmentamassa!
-joiden takia blogin puolella oli vähän hiljaista!
-Ihan loppuvuodesta olin koko ajan kipeenä!
-Cheerleadingin smk- ja sm-kisat!

2 kommenttia:

  1. Onnittelut sun blogin yksvuotisuudesta! Hurjan kivoja asioita tohon yhteen vuoteen on näyttänytkin sisältyneen ja oih miten nätiltä näytät tossa wanhojen kuvassa! :)

    VastaaPoista