perjantai 30. lokakuuta 2015

perjantain höpinöitä


Heissan!
Huui, että kun nämä viikot vaa vierähtää nopeasti. Olen ajattelut tällä viikolla joka päivä, että voisin tulla päivittämään kuulumisiani tai jotain muuta postailemaan, mutta olen joko a) liian väsynyt aukaisemaan koneen, b) menossa koko ajan jossain tai c) ei ole mitään kivoja kuvia. Näin perjantaisin päivällä on hyvin aikaa, kun ei ole koulua niin ehtii hyvin rentoutua ja tehdä sellaista, mitä viikolla ei ehdi tehdä ja muutama kuvakin löytyi kamerasta. 


 Viime aikoina on tullut laiskoteltua, herkuteltua ja shoppailtu. Laiskotteltua on tullut sen takia, koska meillä on kisat ensi viikolla, joten meillä onkin ollut treenit parin viimeisen viikon aikana 5-6krt viikossa. Pakkohan se on vähän laiskotella, että jaksaa treenata. Enkä siis ole koko aikaa laiskottelu sohvalla vaan olen myös käynyt tekemässä lyhyitä kävelylenkkejä ja venytellyt. 


Viime viikolla oli kirjamessut Helsingissä, jossa kävin koulun kautta. Sieltä tarttui mukaan 4kirjaa ja tuossa on niistä yksi eli Orange is the new black. Oon ihan koukussa tuohon. Luen sitä illalla, bussissa ja aina, kun ehdin vain. En ole mikään lukutoukka, mutta aina sillon tällöin innostun lukemaan. Tuo vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta ensimmäisten 100 sivun  perusteella, joten suosittelen todellakin lukemaan tai sitten edes katsomaan tuota sarjaa netflixistä!

Löysin tämän aivan ihanan syksyisen paidan H&M:ltä yhtenä iltana, kun olin kiertelemässä kauppoja. Tuossa on vain pari moitittavaa asiaa: 1)vähän liian avonainen, joten pakko pitää toppia alla ja 2) en saa noita hakasia kiinni, mitkä on tuossa kaulan kohalla. Näiden mainittujen asioiden lisäksi olen ehtinyt nähdä kavereita ja koulussakin on tullut käytyä. Viikonloppuuni kuluu treenien ja valmennuksen parissa, sitten pitäisi vähän siivoilla myös ja tehdä koulutehtäviä.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti