sunnuntai 11. lokakuuta 2015

11.10.-15


 Heissan!
 Huhuh, taas on yksi viikko paketissa. Tällä viikolla on ollut tosi kylmät aamut, että on saanut kaivaa hanskat, pipot ja paksumman huivin esille ja silti on ollut ihan jäässä. Onneksi aurinko on paistanut joka päivä tai ainakin se on siltä tuntunut, kun aina saa siristellä silmiä ulkona, koska ei ikinä tajuu ottaa aurinkolasia mukaan.
 Torstaina minulla alkoi jo syysloma. Sillä minulla ei ole ollenkaa koulua perjantaisin tässä jaksossa. Ihan kiva juttu, mutta en saa tehtyy mitään järkevää päivän aikana. Eilen käytiin kattomassa veljeni käsipallo-ottelua, joka oli minulle ensimmäinen ottelu, jota olin kattomassa. Peli taas kertoi siitä, minkä takia pitää antaa aina yli 100% itsestänsä pelissä, treeneissä tai oikeastaan iha missä vaan tilanteessa. Tänään kävin ennen treenejä kuvailemassa ulkona, kun aurinko paistoi ihanasti ja enkä ole edes käynyt pitkään aikaan kuvailemassa.  Kuvat on otettu minun vanhalla canonin digikameralla, koska järkkäristä oli loppunut akku ja huomasin sen vasta siinä vaiheessa, kun oli jo lähdössä. Oli pientä hakemista digikameran kuvaamisella, koska en ole sitä käyttänyt hirveästi viimeisen 3 vuoden aikana. Loppujen lopuksi näistä kuvista tuli ihan hyviä!

Hyvää syyslomaa!




2 kommenttia:

  1. Ihan kivojahan kuvia noista tuli, erityisesti tuo kolmanneksi ylin on tosi nätti! :-)

    http://oona-h.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ja se itseasiassa on kans yksi mun lemppareista:D

      Poista