sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

viikon kuulumisia ja treenit

Heissan!
Onpas tämä viikko mennyt nopeasti ohi. Tuntuisi, että juurihan vasta oli maanantai... En ole hirveästi ehtinyt aukaisemaan tietonkonetta viikolla, sillä aikani on kulunut koulussa, läksyjen parissa sekä reeneissä. Jotenkin tuntuu, että aika loppuu kesken, kun pyrkii menemään ajoissa nukkumaan. En ole ehtinyt tai no huvittanut kyllä loppujen lopuksi edes tehdä läksyjä kotona. Heh, nyt on kyllä on kiva pino niitä odottamassa minua...Minun piti tehdä eilen, mutta väsytti niin paljon, että nukuin mielummin ja tänään olen kirjoittanut työhakemuksia muutamaan paikkaan. Meni yllättävän kauan niiden tekemiseen. Toivon todella, että saisin edes jostain kesätyöpaikan! 






Perjantai oli ainoa vapaapäivä treeneistä tällä viikolla. Tiistaina tein tunnin juoksutreenin ja muut päivät ovat mennytkin sitten  cheerleadingin parissa. Meillä oli nimittäin leiri tänä viikonloppuna. Treenattiin yhteensä 6h tämän kahden päivän aikana. Viikonlopusta jäi paljon uusia vinkkejä ja kädet mustelmille ja kipeiksi. Alunperin olin suunnittellu, että tekisin kaksi juoksutreeniä, mutta olin ihan unohtanut, että minulla on tällä viikonloppuna leiri. No se toinen lenkki jäi sitten ja ajattelin tänään, että olisi ihan hyvä jos pitäisin loppu illan ihan vapaata vain. 

VKO 10

MA: cheerleading 2h
TI: juoksu 5km+koordit 50m+3x50m rentoo vetoa
KE: cheerleading 1h 30min
TO: cheerleading 2h
PE: lepo
LA: cheerleading 2x2h
SU: cheerleading 2h
Lisäksi:  hyötyliikuntaa: kävely 6km 1h 5min ja pyöräily 16km 1h 40min

Yhteensä: 15h 15 min



Hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille!!!

2 kommenttia:

  1. Heippa! Mulla olis blogissa tämmönen haaste minkä tarkoituksena on antaa näkyvyyttä alle 1000 lukijan omaavaille blogeille! Sä oot yksi niistä jotka haastoin :3

    http://riinathedramaqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista