lauantai 21. maaliskuuta 2015

luontokuvia

Hyvää lauantai-iltaa!
Päätin mennä tänään päivällä kuvailemaan lähimaastoon, koska aurinko paisto niin kivasti. No eipäs tullut niin mukava kuvauilu reissu, koska heti kun astun ulko-ovesta ulos tajuan, että sataa jotain rakeita/lunta ja tuuli sai heti hiukseni ihan sekaisin. Onneksi ei satanut kauheen kauan ja tuulikin laantui pian. Aurinko taisi kyllä paistaa koko ajan... Minulle tulee näistä joistakin sellanen fiilis, että olisi jo kesä, toisessa ollaan keväässä ja kolmannessa on vielä talvi. Hassua, koska on kuvista erottuu ainakin minulle, että olisi ihan eri vuodenaika. Huomiona vielä, että nämä kaikki kuvat on otettu alle 500m säteellä.


Olin koko viikon innoissaan auringosta ja kun oli lämmin. On se kyllä ihme, kun aurinko osaa niin hyvin lämmittää sekä ilmaa että mieltä. Niin kuin joka vuosi ei se lämmin ilma ikuisesti kestä. Juoksin eilen bussiin ja jätin takin auki niin, kuin olin tehnyt joka päivä koulusta lähtien. Eipäs sitä kauheen kauan pystynyt olemaan takki auki ulkona ja myös paksumpi huivi ja pipo olisi ollut myös ihan kiva saada. 


Koko päivän on pitänyt tehdä aivan kaikkea muuta, kuin mitä olen tehnyt. Tällä hetkellä ei yhtään innosta koulujutut, vaikka koeviikko lähestyy ja olen niin jäljessä kaikesta. Tämän vuoksi varmaankin menen nyt tekemään jotain hyvää iltapalaa ja tekemään aikataulu suunitelman ja näiden jälkeen vielä vähän tv:n katselua ennen nukkumaan menoa...


2 kommenttia: