perjantai 16. tammikuuta 2015

kiireinen viikko

Heissan! 
Tämä viikko on ollut täynnä tekemistä; treenien, asioiden  hoitamista ja tietenkin koulua. Koeviikko alkaa viikon päästä ja tuleehan tässä pieni kiire alkaa opettelemaan asioita, kun on vähän jäänyt lukeminen vähäiseksi tässä jaksossa...Tässä vaiheessa alkaa aina miettimään, että olisha sitä voinut vähän enemmän panostaa kouluu.
 Mitäs kaikkea sitten minun viikkoon on kuulunut..? Maanaintaipäivä mun koko päivä meni englannin sanojen opettelemiseen, vaikka en oppinut enää mitään oikeastaan. Minulla oli nimittäin englannin koe illalla. Ajattelin, että se voisi mennä hyvin, mutta eilen saatiin takaisin kokeet niin ei se iha niin hyvin mennyt. Tiistaina ehdin käymään nopeasti kotona syömässä ennen, kuin oltiin suunnitelemassa päivän reenejä/kautta ja sieltä sitten valmentamaan. Keskiviikkona oli kerranki aikaa koulupäivän jälkee, että olisi ehtinyt tekemään läksytkin jopa, mutta olin liian laiskalla tuulella, että ei huvittanut tehdä yhtikäs mitään ennen reenejä. Sain tehtyä lukusuunitelman koeviikolle, mutta ei se ole yhtään toteutunut, hupsita. Torstaina en taaskaa ehtinyt olemaan kauan kotona ennen kuin taas juoksin bussipysäkille. Tein kiirellä tosi hyvää välipalaa, mikä on pakko jakaa tänneki heti kun teen toisen kerran paremmalla ajalla. Illalla oli taas treenit, jotka ei mun kohdalla ihan mennyt putkeen...Eipä mitään muuta kuin pikku loukkaantuminen, mutta ihan kunnossa olen. Tänään koulupäivä meni toodella hitaasti, vaikka oli vain kolme tuntia. Tulin kotiin virkeenä, vaikka koulussa (yllätysyllätys) väsytti:D Illalla menin vielä keskustaan, jossa näin kaverin ja mentiin suunnitelee vielä vähän lisää tätä kautta, koska se jäi kesken sillon tiistaina.. 
 Tosta neuleesta on tullut yksi minun lempivaatteista. Niin ihanan paksu ja just sellanen, mitä etsiskelin kauan!
 Ihanan värikkäät vihkoset piristää aina päivää
 ....ja niin kuin myös perjantaikarkit!
  Tämän jakson kirjat!

Näin lopuksi voisi toivotella hyviä viikonloppuja, mutta itsellä ei oikein ole vielä alkanut edes viikonloppu. Nimittäin meillä on huomenna melko normaali koulupäivä! Ei yhtään kiinnostaisi, mutta kai se on pakko mennä. Eikä mulla niin hirveä päivä huomenna: kaksi kemiaa ja ussa.  Molemmissa kemiassa tehdään labratöitä ja sitten on vaa ussaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti