torstai 22. tammikuuta 2015

Heissan!
Hui,kun tämä viikko on mennyt niin nopeasti. Tää viikko on ollut niin paljon tekemistä, että ei ole oikein koneelle jäänyt aikaa.Olen tullut kotiin joka päivä vasta seitsemän jälkeen. Päiviin ei ole oikein muuta kuulunut kuin koulua,koulua ja koulua vielä kerran. Nyt tällä viikolla en ole käynyt reeneissäkään, joten aika laiskotteluksi tämä viikko on taas mennyt. 

Eilen kävin tutustumassa TTY:lle. Se oli ihan kiva käydä siellä, vaikka en ole ajattelutkaa hakea sinne. Ainakin sain nähdä millaista yliopistossa on ja sain vapaapäivän koulusta:D

Tänään olen myöhästynyt bussista aamulla, en vieläkää muista kaikkia vanhojen tanssia, pääsin jo yheltä koulusta, koska tunnilla oli vain 3opiskelijaa;D löysin itselleni vanhojen jatkoille mekon halvalla, alan vihdoinkin ymmärtämään matikan laskuja, en ymmärrä vieläkää miten sain niin huonon ruotsista, että olen nyt sitä korottamasta iltalukiossa, olen herkuttelut,taisin vihdoinkin keksiä mitä ostan kaverilleni synttärilahjaksi ja vielä pitäisi saada jotain koulukirjaa auki. Kaikennäköistä sitä ehtii tehdä päivän aikana, vaikka sitä ajattelee, ettei ole saanut mitään päivän aikana tehdyksi.
kuvat: weheartit

Huomenna alkaaki jo koeviikko, mutta onneksi minulla alkaa vasta maanantaina  ja on vain neljä koetta tässä jaksossa, aika luksusta! 
Hyvää loppuviikkoa kaikille ja tsemppiä koeviikkoo niille joilla se on!!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti