sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Mitä kaikkea viikkoon 13 on mahtunut?

Heissan! 
Olen ollut nyt noin 1,5 viikkoa lomalla. En oikein ymmärrä, miten olen saanut nämä viikot jo täyteen. No onhan tämä parempi, kuin että makaisin kotona tekemättä mitään. Ensi viikolla olisi maanantai ainoa vapaa-päivä, mutta eilen sain senkin päivän täyteen ja asioilla, mitkä pitäisi hoitaa.

Mutta vaikka tämän viikon päivät ovat olleet aika täynnä, olen silti ehtinyt katsella melkein pari tuotantokautta serranon perheitä. 0-2jaksoo aamulla ja illalla saman verran. Ilman yhden jakson kattomista en saa unta! Hieman ristiriidassa tämä verrattuna uni-postaukseen, kun elektroniikka pitäisi sammuttaa väh. 1h ennen nukkumaanmenoa. Itse nukahdan paremmin, kun olen katsonut jotai ohjelmaa, mutta en tiedä vaikuttaako se sitten jotenkin unen vaiheisiin...  Heti pääsiäispyhien jälkeen kävin suorittamassa teoriakokeen ja huomenna pitäisi ainakin vihdoinkin käydä varaamassa viimeiset ajotunnit ja inssi. Kävin myös alkuviikosta tekemässä porrastreenin. Siihen alunperin piti yhdistää myös mäkitreeni, mutta mäki oli sen verran liukas, että en voinut tehdä. Loppuviikosta olen tehnyt vain pari tunnin kävelylenkkiä yksin ja kaverin kanssa. Sillä ajan puutteen ja väsymyksen takia en ehtinyt tekemään enempää lenkkejä.


 Tiistaista perjantaihin olen vahtinut minun 1-vuotiasta kummipoikaani, jota jatkuuki koko tän kuukauden ajan. Eilen istuin koko päivän koulutuksessa, josta sain kivoja vinkkejä valmennukseen ja no ehkä hieman myös omaan treenaamiseen. Tämän jälkeen olin sen verran väsynyt, että torkahtelin jo ennen kahdeksaa ja nukkumaan menin jo klo 10. Tänään on sunnuntai ja enkä taas tiedä, mihin tämä päivä on kadonnut. Aamulla heräsin aikaisin, mutta löysin netistä (en enää muista mitä) erittäin mielenkiintoista lukemista ja katselin myös tv:tä. Sen jälkeen söin ja kävin kaupassa ja lenkillä, jonka jälkeen olen ollut tämän tietokoneen ääreessä. 
Miten teidän viikko meni?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti