lauantai 28. helmikuuta 2015

lomailuaa...

Heissan! Mites teidän viikko on mennyt?:) Minulla on siis ollut tämä viikko lomaa ja sitä voisi kuvailla kolmella sanalla: nukkuminen, ruoka ja lenkkeily. Noihin sanoihin voisi tiivistää koko mun viikon. No tiistaina kävin Tampereella ja eilen Porissa kiertelemässä kauppoja. Säästelen vähän rahoja niin en oikein ostanut mitään muuta kuin ruokaa molemmilta reissuilta. 

 Innostuin viime sunnuntai-iltana väsäämä itselleni tämän viikon treeniohjelmaa. No se koostui suurimmaksi osaksi pelkästään juoksusta, kun kerranki sille on aikaa. Katselin vanhoja treeniohjemia (kyllä olen säilyttänyt vuodelta 2011-2012treeniohjelmia), joista sitten kokosin tälle viikolle. Kun sain sen tehtyä, ensimmäinen ajatus oli, että huhu miten tulen selviämään tästä viikosta? No nyt on takana 5 reeniä ja ihan hyvältä tuntuu. Tulen varmaanki kertomaan lisää juoksuista huomenna tai sitten kun saan tehtyä tämän viikon treenikoosteen... Nämä kuvat otin tänään juuri ennen, kun lähdin lenkille.
 Kaksi asiaa yhdessä kuvassa, mitä on tullut tehtyä tällä viikolla nimittäin ruokaa ja laiskottelua. Olen itseasissa tehnyt aika paljon ruokaa ja välipaloja tällä viikolla. Vaikka sitä tuli treenattua vähän erilaisemmin tällä viikolla, silti oon syönyt aika miten sattuu. Laiskottelua siis on aika paljon kans tullut tehtyä. Päivät on suurin piirtein mennyt näin eli herään aamulla n. 9 aikoihin, oon koneella pari tuntia, jonka jälkeen lenkille, kotiin syömään, lepoa ja lisää koneella oloa, illalla reenit ja sitten kotiin ja vielä ennen nukkumaan menoa katon muutamat tv-ohjelmat. Eli oikeastaa mitää ihmeelistä ole tapahtunut mun päivissä.
Tänään lenkin jälkeen innostuin tekemään taas banaanilettuja. Niistä tuli paremman näkösiä, mutta maku ei ollut yhtä hyvä kuin viimeksi. Maun erilaisuus voi johtua ehkä siitä, kun vedin ohjeen päästä ja lisäsin näihin rahkaa. Rahkan lisäys ei kyllä hirveesti makuun vaikuttanut, mutta näistä tuli sen myötä paksumpia ja oli myös paljon helpompi käännellä pannulla. No ehkä sitten kolmannella kerralla molemmat onnistuu. Kuvissa on jäisiä mansikoita, mutta ne ehti jo ihan hyvin sulaa ennen, kuin pääsin syömään niitä:D

Tässä oli nyt pieni katsaus minun viikoon. Miettikää huomenna on jo maaliskuu!! Mihin nämä kuukaudet oikein vain katoavat? Tuntuu ihan siltä, että uusi vuosi oli juuri vähän aikaa sitten... No oikeastaa ei tämä ajan kuluminen nopeasti yhtää haittaa, koska sitten tulee kesä paljon nopeammin!;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti