perjantai 14. heinäkuuta 2017

Kesän kuulumisia

Heissan!
Nojoo, voin myöntää näin heti alussa, ettei tämä bloggaaminen alkanu uudestaan ihan niin kuin kuvittelin. Siitä on pari kuukautta, kun viimeksi kirjottelin postausta. Sen jälkeisten kuulumisten jälkeen vietin muutaman viikon kesälomaa, joka meni oikeastaa kavereiden näkemiseen, treenaamiseen, valmentamiseen, muuttamiseen kesäksi toiseen kämppään, tupareihin ja netflixin parissa. Nyt olenkin ollut jo kuukauden ajan töissä, että ei tässä mitää erikoista olla tehty, mutta onneksi loppukesälle on vähän erikoisempaa tapahtumaa suunnitelmissa...

Ja treenaamisesta vielä sen verran, että kun työpäivänä menee töissä ja matkoihin yleensä yhteensä 9-14h päivästä, joten sellaisina päivinä ei oikein tule liikuttua. Viikonloppuisin pääsee ajoissa jo niin ehtii edes jotain tekemään. Mutta yleensä olen tehnyt viikossa 1-3salitreeniä ja 2-3aerobista. Olen tehnyt muutaman kerran rääkkitreenin jaloille, että seuraavana päivänä hyvä, kun olen edes päässyt sängystä ylös, puhumattakaan kyykkyyn menemisestä! Kesän ajan olen tehnyt pelkästään kävelen lenkkejä, mutta olen nyt juossut kaksi lyhyempää lenkkiä ja tarkoituksena olisi taas pikku hiljaa nostaa lenkit kävelystä juoksuun.

Tämmöinen kuulumis-postaus vaihteeksi, mutta luonnoksissa on jo muutama toisenlaisia postauksia, että ne vaan tarvitsee vielä joko kuvia tai enemmän tekstiä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti