keskiviikko 16. syyskuuta 2015

kirjoituksien keskeltä kuulumisiani!

Heissan! 
Täällä blogin puolella on ollut vähän hiljaista viimeisen kuukauden aikana. Syynä siihen on oikeastaan, että ei ole ollut aikaa ja motivaatiota. Kaikki aikani on mennyt valmistautumiseen kirjotuksia varten eli olen istunut päivät pitkät kotona ja lukennut, mitä harrastuksien ja koulun jälkeen jää aikaa. Tällä hetkelläkin pitäisi olla lukemassa ruotsia, mutta hupsista löydän itseni taas tietokoneen ääreltä. Kun aikaa ei ole ollut, ei ole myös tullut kuvailtua eikä mitään erityistä tehtyä. Tämä on jo ainakin kolmas kerta, kun aukaisen tämän luonnossivun ja yritän kirjoitella kuulumisiani ja jokainen muistuttaa toisiaan eikä tyydytä minua niin paljon, että voisin julkaista.

Monet varoitteli jo keväällä, että tämä syksy menee todella nopeasti ja eli ei kannatta jättää kirjoituksiin lukeminen koulujen alkuu. Ajattelin sillon, että pyh, en usko. Noh, nyt on kyllä perua sanani ja pakko uskoo, että tämä alku syksy on mennyt ihan hurjaa vauhtia. Aloitin kesällä jo hyvissä ajoin lukemaan, mutta koulujen alkaessa lukeminen jäi. Sain lopulta ennen biologian kirjotuksia eli maanantaita juuri ja juuri kerrattua jotenkin kirjat vielä läpi. Ylihuomenna on edes siis ruotsi, jossa lukeminen vasta onkin jäänyt vähäiselle. Ainakin siltä tuntuu, mutta nyt kun alkaa tarkemmin miettimään, niin minä olen jo käynyt paria kurssikirjaa lukuunottamatta läpi, lukenut ruotsinkielisiä lehtiä/kirjoja/uutisia, kertailut kielioppia jne. Nyt pitää vaan luottaa itseensä ja tekee parhaansa. Tänään kävin vihdoinkin myös katsomassa alustavat pisteet ruotsin kuuntelusta ja sieltähä tuli ihan omaa keskitasoo eli ihan hyvin meni. Ensi viikolla on jo koeviikko, jolloin mulla on ainoastaan matikan koe, mutta tietysti se pitää olla juuri ennen kemian yo-koetta. Kemiassa on vielä muutamia asioita, mitä pitää vielä opetella tarkemmin. Kemian kirjotuksen jälkeen minulla alkaa viikon loma, kun koeviikolla ei ole mitään koetta ja sitten alkaaki jo toinen ja lukion toiseksi viimeinen jakso!


 
Tässä oli vähän kuulumisiani ja niin kuin alussa sanoinkin, että aikaa ei ole ollut hirveesti muulle kuin lukemiselle, jonka voi huomatakin näistä kuulumisistani. Omat treenit ovat jääneet vähemmälle parina edellisenä viikkona. Olen käynyt  tietenkin cheer-treeneissä, mutta sen lisäksi olen tehnyt kotona lihaskuntoa muutamana päivänä, kävellyt ulkona syksyisessä säässä ja myös pyöräillyt.   

Tsemppiä kaikille kirjotuksia ja/tai tulevaan koeviikkoa varten! Vielä jaksaa panostaa ja sitten saa hengähtää hetkeksi ja eikä se syyslomakaa enää ole kaukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti